Informatie voor deelnemers

  • De prijs per deelnemer voor het hele weekend is €30,-
  • Kijk op het programma hoe laat je dagelijks verwacht wordt. De hut indeling hangt op het terrein. Kijk in welke hut je zit en ga naar je begeleider. Daar krijg je een cool polsbandje. Houdt die het hele weekend om zodat we kunnen zien dat je meedoet.
  • Als je voortijdig weggaat meld je dan af bij de begeleider van je hut, zodat we weten wie er op het terrein is.
  • De begeleiders zijn te herkennen aan het uniforme HUT’16 T-shirt.
  • De medewerkers van de EHBO, die het gehele weekend aanwezig zullen zijn, herken je aan hun kleding met logo.
  • Wij zorgen voor hout en spijkers. Neem verder je eigen gereedschap mee (een hamer, een zaag en eventueel een tang). Zorg dat je naam erop staat.
  • Draag geschikte kleding en schoenen: Er kunnen spijkers en andere scherpe voorwerpen op het veld liggen. Bijvoorbeeld slippers, sandalen en kaplaarzen zijn niet geschikt. Er zijn inlegzooltjes verkrijgbaar tijdens het evenement. Deze kosten 12,50 EUR. Graag gepast betalen.
  • Als je die nog hebt, neem dan je zooltjes van vorig jaar mee.
  • Houd rekening met het weer: zonnebrandcrème en/of regenkleding/extra kleding meenemen als het nodig is.
  • Neem zondag je eigen lunch mee.
  • Neem voor tussendoor iets lekkers mee.
  • We verwachten dat je als bouwer het hele weekend aanwezig bent. Als je een dag of dagdeel niet kan laat je je bouw team in de steek :-(.
  • Zondag om 16:00 uur is de feestelijke afsluiting van het huttenbouw evenement. Je ouders en belangstellenden willen dit natuurlijk niet missen. We verwachten ze om 15:45 uur.
  • Voor iedereen is er dan gelegenheid om een pannenkoek mee te eten en een drankje te nuttigen. Er zijn muntjes ter plekke verkrijgbaar.
  • Vanaf 16:00 uur vallen de kinderen weer volledig onder verantwoording van de ouders.
  • Het komen en gaan is op eigen risico: maak dus goede afspraken als je wordt opgehaald of hoe laat je thuis moet zijn.
  • Als je nog hout hebt dat geschikt is om hutten te bouwen kan je dat meenemen.

Ouderhulp

Zonder de inzet van onze vrijwilligers is dit evenement niet te organiseren. We zijn hen daarom ook heel dankbaar. Buiten deze inzet willen we graag de ouders vragen vooral te helpen bij het op- en afbouwen. Ook zaterdag middag komen we wat handjes tekort. We vragen dan ook bij het inschrijven aan te geven wanneer je als ouders ons kan helpen. Mocht je nog specifieke vragen hebben over de ouderhulp dan kun je ons mailen, of langskomen op de dinsdagavond voorafgaand aan het evenement.

  • Dinsdag avond voorafgaand aan het evenement, voor het uitladen en uitlopen van de pallets op het terrein, vanaf 19:30 uur.
  • Vrijdag overdag voor het helpen bij de opbouw, van 13:00 – 16:00 uur.
  • Zaterdag middag (o.a. hout uitgifte), van 12:00 – 16:00 uur.
  • Maandag hulp bij het opruimen, van 10:00 – 12:00 uur.

Overige informatie

  • Alleen deelnemers en vrijwilligers welkom op het huttenbouw terrein tussen vrijdag 16:30 uur en zondag 15:45 uur. Let hierop bij het brengen en halen.
  • Op de tijden die buiten het programma vallen is het niet toegestaan op het terrein te zijn.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of verwondingen.
  • Wij gaan ervan uit dat ouders/verzorgers altijd bereikbaar zijn op het opgegeven telefoonnummer.
  • Deelname is op eigen risico.
  • Wij plaatsen foto’s van HUT’16 op onder andere onze website en sociaal media. Mocht u bezwaar hebben laat het dan weten.
  • Maandag (tweede pinksterdag) zullen we vanaf 10:00 uur opruimen. We verwachten dat ouders hierbij komen helpen.
  • Als je nog vragen hebt neem dat contact met ons op.